Teď je ale nutné zamyslet se nad tím, jaké svým zákazníkům nabízíte služby a zda jsou ještě tzv. trendy. Nenapadlo vás, že třeba více než deset let nabízíte to samé, jen s lehčími obměnami? Každý hotelový provoz je odlišný, v nezávislých hotelech budou pomyslné mantinely pro nejrůznější manévry přece jen trochu širší než v hotelových řetězcích, kde je mnoho služeb zkrátka běžný standard. Většina hotelů se snaží své klienty doslova rozmazlovat, ať už se jedná o bezplatné Wi-Fi připojení, které v současné sobě již tedy opravdu není žádným módním výkřikem, protože hosté jej vnímající jako standard, ale jistě potěší. Hotel s několika desítkami pokojů se nemůže trefit do gusta všem zákazníkům, zvláště pak pokud z pozice vlastníka musí dodržovat již zmíněné standardy. Přemýšleli jste někdy o tom, že některé ze stávajících služeb, které váš hotel poskytuje, nebo třeba styl vybavení pokoje, je pro určitý typ klientely zbytečný a že jej vlastně vůbec nevyužije? Víte, co od vás klienti nechtějí a co je i z praktického hlediska docela zbytečné? Jedná se o následující:
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.