Moderní technologie a inovace již delší dobu hýbou světem. Zasahují nejen do života běžných uživatelů, ale také do obchodní sféry. Využití nejmodernějších nástrojů (mobilních telefonů, sociálních sítí) se prolíná napříč celým hotelovým odvětvím. Jedním z úseků, kde lze využít tyto nejnovější trendy, je obchodní, marketingové a konferenční oddělení, kterému se budeme věnovat podrobněji. Jak se hotelové provozy musely v minulosti připravovat na tzv. site inspection, jaké materiály musely být připraveny pro potenciální organizátory kongresů či konferencí a jaká je situace v dnešních dnech?

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se