Vývoj trendů v nejrůznějších oblastech je velmi rychlý, hotelové odvětví nevyjímaje. Marketingové sdělení s kvalitním obsahem vystřídalo nárazové reklamní kampaně, využití mobilních technologií se nenásilně prolíná a doplňuje s využíváním a komunikací pomocí sociálních sítí. A lidé jsou ochotni trávit více času na cestách do míst, která za to opravdu stojí. Odborníci jsou ve svých odhadech pozitivní a předvídají, že rok 2013 bude tím lepším pro hotelové odvětví. Jaké faktory budou hýbat trhem s ubytovacími a restauračními kapacitami, a co by měli majitelé či provozovatelé ubytovacích zařízení v následujícím roce zohlednit nebo minimálně vylepšit?

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se