tak je to tu zase. Na adventním věnci plápolají dvě svíčky, firemní večírky jsou v plném proudu a někteří z vás už letos pokřtili sjezdovky. Předvánoční období bývá hektické, honem rychle dokončit všemožné plánování a resty, ať do nového roku vcházíme nejen s čistou hlavou, ale hlavně s čistým stolem a vyčištěným e-mailem. Netrpělivě čekáme nejen na Ježíška, teda spíš na dárky, ale také na finální statistiky, které hotelovému odvětví nastaví zrcadlo za rok 2012. Ať už budete vzhledem k celkovým výsledkům hotelu bouchat šampaňské, nebo spíš přemýšlet o sebevraždě, tak se nejdřív zhluboka nadechněte, počítejte, do kolika je vám libo, a pak si řekněte, že vždycky může být hůř. A aby se vám deprese z těch "nic moc" čísel ještě více prohloubila, pak doporučuji, abyste si dali novoroční předsevzetí, že rok 2013 bude lepší. Jenže předsevzetí se v mnoha případech vymknou a nakonec ze všech ušlechtilých plánů stejně sejde. Deset kilo taky nezhubnete hned, z lenocha atlet do prvního jarního dne taky nebude, a jestli vaše ubytovací zařízení vypadá spíš jako barabizna a personál zamrznul v móresech doby předrevoluční, pak máte na příštích pár let o práci postaráno.

Zbývá vám ještě 60 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se