Společnost Bezreklamky podnikatele Filipa Brodana bojuje se stále sílícími stížnostmi na svůj způsob podnikání. Minulý týden proto oznámila zásadní krok. Pokud se domníváte, že nějak přehodnotila svou činnost, jste na omylu. Zažalovala člověka, který stojí v čele sdružení, jež proti jejímu způsobu vydělávání bojuje.
JAK TO CHODÍ?
O firmě Bezreklamky jsme psali v M&M č. 6 letošního roku. Její podnikání vypadá následovně: Na základě předběžného vytipování oslovuje většinou lidi z nižších příjmových skupin, jimž nabízí, že na svém internetovém portálu vystaví jejich auto či zeď domku jako možnou reklamní plochu. Nabídka působí lákavě, vyvolává dojem, že firma má pro plochu zájemce. Pokud ale někdo na její podmínky přistoupí, brzy zjistí, že z vystavení plochy na serveru Bezreklamky mu žádný příjem neplyne a že naopak musí platit roční několikatisícový paušál. Přičemž se smlouva každý rok automaticky obnovuje, a to přesto, že ji uzavíral na dobu určitou (ve smlouvě to tak bylo uvedeno - ovšem na dalších stranách se skrývalo ustanovení, jež tuto skutečnost naopak popíralo).
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.