Můžete krátce popsat současné trendy v obalovém průmyslu?

Těch je hodně, a pokud mluvíme o marketingové komunikaci, vzrůstá důležitost regálových obalů zejména v retailu. Protože dnes není lepší prostředek v místě prodeje, který by dokázal popsat produkt lépe než obal. Proto je důležitý i potisk. Kromě toho dnes vzniká mnoho odpadu při transportu a logistice, a proto musí být obal navržen tak, aby výrobek dostatečně chránil při přepravě a zároveň zohlednil i marketingovou komunikaci. V Evropě vzniká stále mnoho odpadu, ale obal je potřeba, aby zboží bylo chráněno a nepoškodilo se. Týká se to hlavně potravin, kterých je hodně znehodnoceno právě kvůli špatnému balení během dopravy.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se