Dnešní svět výroby reklamy je silně konkurenčním prostředím, a najít skulinu na trhu mezi výrobou billboardů, bannerů, polepů aut a tím vším není vůbec jednoduché.

Ve Spojených státech tato forma venkovní velkoplošné reklamy kultivovala v šedesátých letech minulého století. Pak však přišlo silné omezení outdoorové reklamy, když v roce 1965 prezident Lyndon Johnson podepsal zákon o kontrole reklamy podél rozšiřující se národní dálniční sítě, který měl za následek postupné odstraňování reklam z dohledu řidičů. V sedmdesátých letech se pak rozšířil velkoplošný tisk na vinyl a ruční malba prakticky vymizela.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se