Problémem reklamy ve městech jsou často protichůdné zájmy a možnosti. Zadavatel by samozřejmě chtěl, aby jeho reklama byla v rámci rozpočtu co největší, co nejkřiklavější a co nejsvítivější.
Jenže pak jsou tu ještě zájmy obyvatel města, aby reklama byla co nejméně rušivá, co nejelegantnější a co nejmíň viditelná.
Tohle dilema se samo o sobě nevyřeší, proto přišly na řadu vyhlášky jednotlivých měst a do toho je tu samozřejmě všemocný stavební zákon (na každém úřadě vykládaný jinak, jak jistě mnozí z vás, našich čtenářů, potvrdí). A to je kámen úrazu. Protože vyhlášky měst se od sebe liší, každý úředník si jinak vykládá stavební zákon a chudák signmaker se v tom musí vyznat. Zkrátka, co vám projde v jednom městě, po pár kilometrech narazí na nepřekonatelný odpor.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.