na konci roku se obvykle bilancuje uplynulé období. Ani my jsme se tomu nevyhnuli, a tak vám v tématu čísla přinášíme přehled událostí, které byly v rámci signmakingu podle nás v tomto roce nejdůležitější.

Snažili jsme se udělat náš přehled trochu netradiční a podívat se na trh ze širšího hlediska. Signmaking není jen obor sám pro sebe, ale reflektuje dění ve společnosti.

Avšak lepší než bilancovat končící rok je dívat se do budoucna. Co si vlastně přejeme od roku 2013? Chceme, aby v Česku bylo líp? Chceme, aby se našemu oboru dařilo o něco lépe než letos? Pro oboje budeme muset něco udělat. To druhé můžeme ovlivnit sami poměrně výrazně. Už pár let se sám sebe ptám, kdy skončí nesmyslné cenové války na trhu o to, kdo nabídne nejlevnější banner. Jak je možné, že se nejvíc daří těm firmám, které ty proklaté bannery mají snad nejdražší na trhu? Odpověď je vcelku jednoduchá. Bannery je nezajímají, vyrábějí věci s vysokou přidanou hodnotou a umějí je prodat.

Zbývá vám ještě 50 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se