Pražské obchodní centrum Šestka slaví své šesté narozeniny a k tomu připravilo marketingovou kampaň, zahrnující i nový claim "OC Šestka - váš šestý smysl". Kampaň zamířila na billboardy, bigboardy, citylighty, formou vkladů také do tisku, do rádia a do zákaznického časopisu obchodního centra Moje Šestka. Pro novou kampaň nakoupila Šestka také PPC reklamu, bannerovou kampaň a další internetové aktivity, in-store komunikaci a PR aktivity. Zkrátka kampaň ve velkém stylu.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se