Francouzský řetězec Intermarché očekává vzrůstající zájem o biovýrobky. Proto rozšíří také svou privátní značku o další organické produkty. Prodeje kategorie chce do roku 2015 navýšit z 209 mil. eur na 300 mil. Na pultech řetězce se pod stávajícími privátními značkami Pa^- turages, Chabrior a Jean Rozé má objevit 85 nových biovýrobků, sdělila zástupkyně společnosti Anne Sainte-Marie, která má na starost privátní značky. "Bio-produkty naší privátní značky budou zhruba o 30 % levnější než značkové biovýrobky," dodala pro server Planet Retail.

V příštím roce se řetězec podle informací serveru chystá podporovat hlavně lokální výrobky, pod novou značkou "100 % Origine France". Začne s ovocem a zeleninou.

kač

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist