Francouzský řetězec Intermarché očekává vzrůstající zájem o biovýrobky. Proto rozšíří také svou privátní značku o další organické produkty. Prodeje kategorie chce do roku 2015 navýšit z 209 mil. eur na 300 mil. Na pultech řetězce se pod stávajícími privátními značkami Pa^- turages, Chabrior a Jean Rozé má objevit 85 nových biovýrobků, sdělila zástupkyně společnosti Anne Sainte-Marie, která má na starost privátní značky. "Bio-produkty naší privátní značky budou zhruba o 30 % levnější než značkové biovýrobky," dodala pro server Planet Retail.
V příštím roce se řetězec podle informací serveru chystá podporovat hlavně lokální výrobky, pod novou značkou "100 % Origine France". Začne s ovocem a zeleninou.
kač
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist



