Prodejnám na amsterdamském letišti Schiphol pomohla zvýšit prodeje společnost Philips Retail Solutions. Letiště si ji najalo, aby zpříjemnila nákupní zážitek díky strategii, která kombinuje osvětlení, hudbu a vizuální prvky. Podle zprávy agentury Moodie tyto změny například do prodejny SAR přilákaly o 12 % více zákazníků, kteří se zde zdrželi průměrně o 37 % déle než před rekonstrukcí.

Meziročně díky novému konceptu narostly této prodejně prodeje o 10 %. Jednou z inovací bylo vytvoření tzv. holandského koutku pouze s holandskými produkty, s tematikou zámořských plaveb. Prodejně tabáku pak zvýšila obrat videoprojekce s kubánským tancem a hudbou.

"S Philips Retail Solutions jsme vytvořili nákupní zážitek, který na zákazníky působí všemi smysly. Z průzkumů vyšlo, že jej oceňují i oni sami," sdělil ředitel schipholského letiště pro maloobchod Peter-Jan Rozenberg.

kač

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist