Prodejnám na amsterdamském letišti Schiphol pomohla zvýšit prodeje společnost Philips Retail Solutions. Letiště si ji najalo, aby zpříjemnila nákupní zážitek díky strategii, která kombinuje osvětlení, hudbu a vizuální prvky. Podle zprávy agentury Moodie tyto změny například do prodejny SAR přilákaly o 12 % více zákazníků, kteří se zde zdrželi průměrně o 37 % déle než před rekonstrukcí.
Meziročně díky novému konceptu narostly této prodejně prodeje o 10 %. Jednou z inovací bylo vytvoření tzv. holandského koutku pouze s holandskými produkty, s tematikou zámořských plaveb. Prodejně tabáku pak zvýšila obrat videoprojekce s kubánským tancem a hudbou.
"S Philips Retail Solutions jsme vytvořili nákupní zážitek, který na zákazníky působí všemi smysly. Z průzkumů vyšlo, že jej oceňují i oni sami," sdělil ředitel schipholského letiště pro maloobchod Peter-Jan Rozenberg.
kač
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist



