ŘEDITEL/KA OBCHODNÍ SPOLEČNOSTI

Akciová společnost působící v oblasti organizace a realizace hromadné dopravy - Městský dopravní podnik Opava, a.s., hledá samostatného a manažersky zdatného kandidáta na pozici: ředitel/ka společnosti.

 

Zodpovědnost za:

  • chod a výsledky hospodaření celé společnosti včetně jejího personálního zajištění a dosahování cílů,
  • definici a nastavení strategických cílů,
  • řízení a rozvoj firmy v souladu se strategií,
  • nastavení organizace a kontrolu provozních procesů ve společnosti,
  • vedení a motivaci zaměstnanců a jejich rozvoj.

 

Požadujeme:

  • VŠ vzdělávání ekonomického, dopravního nebo technického směru,
  • praxe v manažerské pozici minimálně 3 roky,
  • aktivní znalost jednoho světového jazyka výhodou,
  • komunikativnost, schopnost vést lidi, schopnost strategického plánování,
  • odolnost vůči pracovnímu stresu,
  • časovou flexibilitu, odpovídající pracovní nasazeni,
  • organizační schopnosti a dovednosti, aktivní přístup k řešení pracovních úkolů,
  • ŘP sk. B, skupina C, D výhodou,
  • znalost regionální problematiky veřejné dopravy výhodou.

 

Nabízíme:

  • zajímavou a odpovědnou práci v městské dopravní společnosti,
  • příjemné pracovní prostředí,
  • uplatnění profesních a manažerských zkušeností,
  • firemní benefity,
  • odpovídající zázemí a finanční ocenění.

 

Místo výkonu práce – Opava

 

Pokud Vás tato pozice zaujala, zašlete nám prosím Váš motivační dopis a životopis s fotogra­fií na níže uvedené kontakty a to do 14-ti dnů od zveřejnění tohoto inzerátu.

 

Kontakt:

  • Adresa: Městský dopravní podnik Opava, a.s., Bílovecká 98, 747 06 Opava
  • Mail: jocadlikova@mdpo.cz

 

Do textu průvodního emailu, nebo dopisu, prosím vložte i níže uvedený text, abychom mohli pracovat s Vašimi údaji:

„Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu dat uvedených v zaslaném životopise společnosti Městský dopravní podnik Opava, a š., Bílovecká 98, 747 06 Opava, IČ 64610250, dávám souhlas k jejich zpracování a uchování v databázi kandidátů včetně postoupení mých materiálů zpracovateli výběrového řízeni na dobu nezbytně nutnou k účelu jejich zpracování, pokud nedojde k jeho odvolání písemnou formou".

 

(HN042759-2)

 

 


 

ŘEDITEL/KA SYMFONICKÉHO ORCHESTRU

Rada hlavního města Prahy vyhlašuje výběrové řízení na funkci ředitele/ředitelky - Symfonický orchestr hlavního města Prahy FOK, příspěvková organizace hlavního města Prahy se sídlem nám. Republiky 5, 110 00 Praha 1.

 

Požadavky na uchazeče:

  • občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR, který ovládá český jazyk.

 

Minimální požadované vzdělání:

  • Vysokoškolské - magisterský studijní program.

 

Další požadavky:

  • nejméně 5 let praxe ve vedoucí funkci v oblasti hudby je výhodou,
  • řídící, komunikační a organizační schopnosti,
  • aktivní znalost jednoho světového jazyka, dalšího světového jazyka vítána,
  • způsobilost k právním úkonům.

 

Náležitosti přihlášky:

  • jméno, příjmení, titul,
  • datum a místo narození,
  • státní příslušnost,
  • místo trvalého pobytu,
  • číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana),
  • datum a podpis,
  • e-mail, telefon.

 

K přihlášce je nutno doložit:

  • životopis obsahující údaje o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech,
  • originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíců,
  • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (v příp. absolvování vysokoškolského studia v zahraničí nostrifikační potvrzení příslušné oborové VŠ v ČR),
  • koncepci rozvoje příspěvkové organizace - Symfonický orchestr hlavního města Prahy FOK na léta 2014 - 2018 (podklady ke zpracování koncepce obdrží uchazeči na OZV MHMP, Jungmannova 35/29, Praha 1,6 patro, č. dv. 611).

 

Uchazeč uvede zda souhlasí - nesouhlasí*) se zveřejněním koncepce rozvoje příspěvkové organi­zace Symfonický orchestr hlavního města Prahy FOK na léta 2014 - 2018.

 

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit kdykoli v jeho průběhu bez udání důvodů.

 

Přihlášku s požadovanými doklady je nutné doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 14. 2. 2013 do 14:00 hod na adresu:

Hl. m. Praha - Magistrát hl m. Prahy, odbor kultury, zahraničních vztahů a cestovního ruchu, 6. patro, č. dv. 611, Jungmannova 35/29, 111 21 Praha 1.

 

Obálku je nutné označit slovy: „Výběrové řízení - pozice ředitel/ředitelka Symfonický orchestr hlavního města Prahy FOK - neotvírat".

 

(HN042775)

 

 

 


 

ŘEDITEL/KA DIVADLA

Rada hlavního města Prahy vyhlašuje výběrové řízení na funkci ředitele/ředitelky – Divadlo Na zábradlí, příspěvková organizace hlavního města Prahy se sídlem nám. Republiky 5, 110 00 Praha 1.

 

Požadavky na uchazeče:

  • občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR, který ovládá český jazyk.

 

Minimální požadované vzdělání:

  • Vysokoškolské - magisterský studijní program, zaměření umělecké/humanitní/právní/ekonomické.

 

Další požadavky:

  • nejméně 5 let ve vedoucí funkci v umělecké (divadelní) činnosti je výhodou,
  • řídící, komunikační a organizační schopnosti,
  • aktivní znalost jednoho světového jazyka,
  • způsobilost k právním úkonům.

 

Náležitosti přihlášky:

  • jméno, příjmení, titul,
  • datum a místo narození,
  • státní příslušnost,
  • místo trvalého pobytu,
  • číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana),
  • datum a podpis,
  • e-mail, telefon.

 

K přihlášce je nutno doložit:

  • životopis obsahující údaje o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech,
  • originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíců,
  • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (v příp. absolvování vysokoškolského studia v zahraničí nostrifikační potvrzení příslušné oborové VŠ v ČR).

 

Další požadavek na uchazeče:

Uchazeč předloží program uměleckého využití Divadla Na zábradlí coby významné pražské adresy autorského divadla, vyhovujícím dispozicím divadelního prostoru. Předpokladem je, že koncepce se bude vyznačovat vyhraněným uměleckým názorem, korespondujícím se současnými tendencemi českého i světového divadla a dramatu a opřeným o výraznou tvůrčí individualitu. Podklady ke zpracování koncepce obdrží uchazeči na OZV MHMP, Jungmannova 25/29, Praha 1, 6. patro, č. dv. 611.

 

Uchazeč uvede zda souhlasí - nesouhlasí*) se zveřejněním programu uměleckého využití Divadla Na zábradlí.

 

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit kdykoli v jeho průběhu bez udání důvodů.

 

Přihlášku s požadovanými doklady je nutné doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 14. 2. 2013 do 14:00 hod na adresu:

Hl. m. Praha - Magistrát hl m. Prahy, odbor kultury, zahraničních vztahů a cestovního ruchu, 6. patro, č. dv. 611, Jungmannova 35/29, 111 21 Praha 1.

 

Obálku je nutné označit slovy: „Výběrové řízení - pozice ředitel/ředitelka - Divadlo Na zábradlí - neotvírat".

 

(HN042774)

 

 

 


 

ŘEDITEL/KA DIVADLA

Rada hlavního města Prahy vyhlašuje výběrové řízení na funkci ředitele/ředitelky – Divadlo pod Palmovkou, příspěvková organizace hlavního města Prahy se sídlem nám. Republiky 5, 110 00 Praha 1.

 

Požadavky na uchazeče:

  • občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR, který ovládá český jazyk.

 

Minimální požadované vzdělání:

  • Vysokoškolské - magisterský studijní program, zaměření umělecké/humanitní/právní/ekonomické.

 

Další požadavky:

  • nejméně 5 let ve vedoucí funkci v umělecké (divadelní) činnosti je výhodou,
  • řídící, komunikační a organizační schopnosti,
  • aktivní znalost jednoho světového jazyka,
  • způsobilost k právním úkonům.

 

Náležitosti přihlášky:

  • jméno, příjmení, titul,
  • datum a místo narození,
  • státní příslušnost,
  • místo trvalého pobytu,
  • číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana),
  • datum a podpis,
  • e-mail, telefon.

 

K přihlášce je nutno doložit:

  • životopis obsahující údaje o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech,
  • originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíců,
  • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (v příp. absolvování vysokoškolského studia v zahraničí nostrifikační potvrzení příslušné oborové VŠ v ČR).

 

Další požadavek na uchazeče:

Uchazeč předloží koncepční řešení, které respektuje právně-ekonomický rámec příspěvkové or­ganizace a které je realizovatelné s ohledem na stávající stav pracovněprávních závazků tohoto divadla. Uchazeč není ze strany hl. města Prahy ve formulaci své koncepce nijak limitován, a to ani v oblasti umělecké programace (umělecký žánr, dramaturgie apod.), ani z hlediska provozu divadla. Divadlo pod Palmovkou je považováno za kulturní prostor v širším slova smyslu, jenž by měl kromě funkcí uměleckých plnit i funkce komunitní. Při zpracování koncepce musí uchazeč vzít v úvahu fakt, že během jeho funkčního působení může hlavní město Praha vznést požadavek na změnu právnické osoby a změnu systému financování tohoto divadla. Podklady ke zpracování koncepce obdrží uchazeči na OZV MHMP, Jungmannova 25/29, Praha 1,6. patro, č. dv. 611.

 

Uchazeč uvede zda souhlasí - nesouhlasí*) se zveřejněním programu uměleckého využití Divadla pod Palmovkou.

 

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit kdykoli v jeho průběhu bez udání důvodů.

 

Přihlášku s požadovanými doklady je nutné doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 14. 2. 2013 do 14:00 hod na adresu:

Hl. m. Praha - Magistrát hl m. Prahy, odbor kultury, zahraničních vztahů a cestovního ruchu, 6. patro, č. dv. 611, Jungmannova 35/29, 111 21 Praha 1.

 

Obálku je nutné označit slovy: „Výběrové řízení - pozice ředitel/ředitelka - Divadlo pod Palmovkou - neotvírat".

 

(HN042773)

 

 

 


 

PLANT FINANCIAL CONTROLLER

FAB Vehicle Security is a market leader in lock systems for security and control for the automotive industry. The objective of the trademark is to provide highly safe and innovative products at competitive prices. The brand draws on and develops the extensive experience of FAB, s.r.o. in the Czech Republic and CE Marshall Ltd. in the United Kingdom.

The company announces the following vacancy PLANT FINANCIAL CONTROLLER.

 

Job description:

  • Responsible for monthly financial closing of the plant financials including accruals, prepayments, provisions etc.,
  • Responsible for annual budget preparation and forecasting,
  • Close liaison with sales department in respect of sales forecasts and monitoring of outstanding accounts receivables,
  • Production and explanation of monthly Key Performance Indicators (KPI's),
  • Work with the various project teams to provide cost data input for new business applications,
  • Monitor project costs on an ongoing basis to ensure cost allocations are accurate and to use this information to update forecasts and future project estimates,
  • Understand fully the underlying metrics driving the costs of the business,
  • Provide financial support and advice to non-financial managers and personnel within the plant.
  • Ad hoc reports for management and CFO as required,
  • Liaison with UK Head Office as necessary.

 

Requirements:

  • Complete secondary education,
  • Qualified accountant or qualified by experience,
  • At least 3 years of relevant experience preferably in manufacturing,
  • Fluent English,
  • Self-confidence and high credibility,
  • Ability to work under own initiative,
  • Team player.

 

We offer:

  • The opportunity to work an international, fast-growing company,
  • Salary according to the position,
  • Employee benefits (5 weeks holiday, canteen etc.).

 

Date:

  • immediately

 

Workplace:

  • Týniště nad Orlicí

 

Contact for more info:

ASSA ABLOY Czech & Slovakia, s.r.o., o.z. FAB Vehicle Security,

V. Opatrného 1050, 517 21, Týniště nad Orlicí

Hana Kučerová, tel. 494 511 125, e-mail: hana.kucerova@assaabloy.com

 

(HN042801)

 

 

 


 

JEDNATEL SPOLEČNOSTI

Středisko zdraví, spol. s r. o., vyhlašuje výběrové řízení na pozici - jednatel společnosti Středisko zdraví, spol. s r. o.

 

Charakteristika pozice:

Výkon statutárního orgánu společnosti dle příslušných ustanovení zákona č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník, v platném znění, dle společenské smlouvy společnosti a dle znění příslušné smlouvy o výkonu funkce jednatele, upravující práva a povinnosti mezi společností a jednatelem.

 

Kvalifikační předpoklady:

  • Fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let, je bezúhonná, a je způsobilá k právním úkonům,
  • státní občanství EU, případně cizí státní příslušnost s povolením trvalého pobytu v ČR,
  • ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu,
  • řidičské oprávnění skupiny B.

 

Další požadavky:

  • znalost legislativy v oblasti medicínského, obchodního a personálního práva,
  • orientace v oblasti managementu a řízení lidských zdrojů,
  • orientace v oblasti ekonomie a financování zdravotní péče,
  • zkušenost v řídící pozici výhodou,
  • koncepční myšlení, komunikační dovednosti, vysoké pracovní nasazení, flexibilita,
  • znalost práce na PC na uživatelské úrovni,
  • aktivní znalost alespoň jednoho cizího jazyka výhodou (nejlépe AJ nebo NJ).

 

Způsob prokázání kvalifikačních požadavků:

Uchazeč ve své přihlášce předloží doklady o prokázání kvalifikačních předpokladů, zejména pak:

  • kopii občanského průkazu nebo cestovního pasu,
  • výpis z rejstříku trestů, který není starší než 30 dnů,
  • povolení k trvalému pobytu v ČR (u cizích státních příslušníků),
  • úředně ověřenou kopii dokladu o vysokoškolském vzdělání,
  • kopii řidičského oprávnění.

 

Požadavky a náležitosti přihlášky:

Uchazeč ve své přihlášce dále předloží:

  • strukturovaný životopis zaměřený na relevantní údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech,
  • koncepční návrh řízení společnosti na období následujících 3 let, včetně způsobů organizace, kontroly a výkonu činností společnosti,
  • Souhlas s nakládáním s poskytnutými osobními údaji pro účely tohoto výběrového řízeni ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.

 

Předpokládaný nástup:

  • únor – březen 2013

 

Způsob, lhůta a místo pro podáni přihlášek:

Přihláško s označením „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - JEDNATEL STŘEDISKA ZDRAVÍ" na obálce, doručí uchazeč na adresu: Axcode, s. r. o., Na Rybníčku 331, 250 87 Mochov, a to nejpozději do 8. 2. 2012 do 10:00 hodin.

 

Místo a kontakt pro podání doplňujících informací:

Doplňující informace k výběrovému řízení, obdobně jako informace vztahující se ke společnosti (výroční zprávu společnosti za rok 2011), je možné získat v pracovních dnech od 9:00 do 14:00 hodin u osoby dr. Černého, tel.: 736620888, e-mail: sz.dobris@seznam.cz

 

(HN042791)

 

 

 


 

HLAVNÍ ÚČETNÍ

Zahraniční CK v Praze hledá hlavní účetní na ŽL - kompletní vedení účetnictví, mzdové a per­sonální agendy, reporting účet­ních výstupů do zahraničí.

Komunikace v angličtině a mož­nost pravidelné docházky do kan­celáře podmínkou.

Nástup možný ihned.

Praxe v cestovním ruchu výhodou.

Životopis zašlete na miki@mikitravel.cz

 

(HN042786)