Na celém maloobchodním trhu se v období období 10/2011-9/2012 vyprodalo 450 tis. litrů/kg kuchyňských čističů v celkové hodnotě 42 mil. korun. Ve srovnání s obdobím 10/2010-9/2011 zaznamenala kategorie kuchyňských čističů pokles v objemu (-10,5 %) a stagnovala v hodnotě (-0,8 %). Na poklesu se nejvýrazněji podílel největší segment této kategorie - neabrazivní čisticí prostředky (-12,5 %) (zdroj: Nielsen). "Jediným dynamicky rostoucím segmentem jsou abrazivní prostředky (+261,8 %), které jsou však mnohem menším segmentem, co se týče objemu," dodává Monika Procházková, client executive společnosti Nielsen.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.



