Na celém maloobchodním trhu se v období období 10/2011-9/2012 vyprodalo 450 tis. litrů/kg kuchyňských čističů v celkové hodnotě 42 mil. korun. Ve srovnání s obdobím 10/2010-9/2011 zaznamenala kategorie kuchyňských čističů pokles v objemu (-10,5 %) a stagnovala v hodnotě (-0,8 %). Na poklesu se nejvýrazněji podílel největší segment této kategorie - neabrazivní čisticí prostředky (-12,5 %) (zdroj: Nielsen). "Jediným dynamicky rostoucím segmentem jsou abrazivní prostředky (+261,8 %), které jsou však mnohem menším segmentem, co se týče objemu," dodává Monika Procházková, client executive společnosti Nielsen.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se