V meziročním srovnání (období 8/2011-7/2012 vs. 8/2010-7/2011) poklesl podle údajů agentury AC Nielsen prodej oplatek v objemu o 12,1 %, v hodnotě pak o 3,2 %. Oproti oplatkám zaznamenala kategorie sušenek slibný růst (1,9 % v objemu, a dokonce 9,1 % v hodnotě). "Růst hodnoty prodejů sušenek byl způsoben zejména změnou DPH na počátku roku 2012. Ceny se u některých výrobků dostaly přes pomyslnou psychologickou hranici 10 Kč," komentuje marketingová manažerka společnosti I.D.C. Praha Světlana Votočková.
Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se