Obliba sezonních čokoládových figurek láká výrobce a distributory k uvádění dalších a dalších novinek. Tradiční vajíčka a figurky zajíčků dostávají nové tvary a barvy obalů. Úspěch mají ale i jiné figurky - ať už duté nebo s náplní. Společnost Nestlé tak například loni uvedla na trh čokoládovou slepičku, která má v sobě vajíčko naplněné lentilkami. Letos se chtějí příležitosti chopit také společnosti, které sezonní položky dříve v nabídce neměly nebo čokoládový sortiment standardně nenabízejí. Od sezonního zboží si slibují až několikanásobný nárůst prodejů.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se