V loňském fiskálním roce (k 30. dubnu 2012; pozn. red.) se vám meziročně navýšily tržby o 20 %, zatímco rok předtím jste hospodařili se ztrátou. Co stálo za nárůstem?

Řekl bych, že tento růst má dva hlavní důvody. Jednak jsme realizovali nový koncept prodejen, který jsme postupně zaváděli již od roku 2009, a také jsme přehodnotili svou marketingovou strategii. Jsme oproti konkurenci agresivní v cenové nabídce, z čehož vždy profituje zákazník. To nám pomohlo získat ještě větší tržní podíl. Podnikat během krize je běh na dlouhou trať, nyní krize pomalu odeznívá a naše investice se nám začínají postupně vyplácet.

Zbývá vám ještě 95 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se