Podle výsledků aktuálního dotazování společnosti pro výzkum trhu TNS, realizovaného na zakázku značky mražených potravin FRoSTA, je původ potravin velmi důležitý pro většinu německých spotřebitelů. Více než 70 % dotazovaných chce vědět, odkud pocházejí potraviny, které konzumují. Také nyní více (69 %) než před třemi lety (54 %) dávají pozor, zda v potravinách nejsou obsaženy přídavné látky jako aromata, zesilovače chuti nebo barviva. Na základě poptávky uvádí FRoSTA od roku 2003 zemi původu každé jednotlivé přísady. Značka získala na konci loňského roku "Německou cenu za trvale udržitelný rozvoj 2012" v kategorii nejlepší značka trvale udržitelného rozvoje. Porota ocenila důslednou transformaci značky z běžné ve značku mající na zřeteli trvale udržitelný rozvoj. FRoSTA rezignovala již před více než 10 lety na používání přídavných látek ve všech svých produktech, v současné době patří mezi lídry na německém trhu s mraženými potravinami.

luc