Zlepšovák dubajské kreativní agentury TBWA\RAAD v podobě magnetu na ledničku, jehož stiskem si můžete objednat svou oblíbenou pizzu domů, aniž byste museli někam telefonovat, se objevil na žebříčku nejlepších inovací ve světě marketingu za rok 2012.

Magnet vymyslela agentura pro pizzerii Red Tomato Pizza, která tak potěšila své stálé zákazníky, milovníky "gaučinku". Magnet je spojený s on-linovým prostředím, skrze nějž je možné nastavení nejoblíbenější pizzy měnit dle potřeby. Společnost rozeslala magnety svým nej-loajálnějším zákazníkům, kteří s inteligentními pomůckami nebudou muset už nikdy opustit svou pohovku.

mam

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist