Aplikace: Křižovatky Allianz, Allianz WeatherSafe, Allianz na cesty
Dostupnost: Android, iOS
Kdo si může stáhnout: Klient i neklient
Co například umí: Křižovatky: hra, trénink situací na křižovatkách; hráč získává body, jednou v měsíci tři nejlepší hráči získají slevu na povinné ručení; WeatherSafe: předpověď počasí v tříhodinových intervalech. Do systému zahrnuto 2,3 milionu světových lokalit. Dostupné i pro BlackBerry. Allianz na cesty: doplňuje cestovní pojištění, sjednání pojištění do zahraničí, rady pro krizové situace
Aplikace: AXA Manager, první verze představena v září 2011
Dostupnost: iOS 4.2 a novější, pojišťovna nyní vyvíjí aplikaci pro Android
Kdo si může stáhnout: Klient i neklient
Co například umí: ve veřejné části poskytuje informace o skupině AXA a rychlou komunikaci s pojišťovnou pro případ nehody. V takzvané soukromé části pak umožňuje přístup klienta k přehledu všech produktů u skupiny AXA.
Jak ji nejčastěji klienti využívají: Sledování stavu smluv - 50 % přístupů, sledování vývoje hodnot fodnů AXA – 38 % přístupů.
Aplikace: Smart ČPP, první verze představena v létě 2012
Dostupnost: Android, iOS
Kdo si může stáhnout: Klient i neklient
Co například umí: Pomoc v případě nehody či poruchy vozidla, od možnosti nahlášení škody až po zaslání dokladů a fotodokumentace přímo z místa nehody. Přímé spojení a odeslání souřadnic nepojízdného vozidla. Sjednání pojištění. Nasměrování klienta k nejbližší pobočce ČPP.
Jak ji klienti nejčastěji využívají: Často je využívána informační část aplikace, tedy přehled poboček a mezinárodních silníčních pravidel.
Aplikace: Pojišťovna, první verze představena v březnu 2011
Dostpnost: Android, iOS
Kdo si může stáhnout: Klient i neklient
Co například umí: Návod na poskytnutí první pomoci. Aplikace umožňuje připojit fotografie poškozeného majetku při hlášení škody. Seznam ambulancí s možností filtrace dle regionu a otvírací doby. Aplikace nabízí možnost vyfotit vybavení domácnosti a umožňuje zálohování snímků v elektronickém archivu. Sjednání úrazového pojištění. Sjednání cestovního pojištění
Jak ji nejčastěji klienti využívají: Drtivá většina uživatelů aplikace pracuje se svým profilem uživatele, kde vyplňuje informace, jež mu usnadní případnou komunikaci s ČP. Klienti také často hlásí dopravní nehody.
Aplikace je předmětem budoucích plánů pojišťovny, přesné datum však zatím není známo. Prozatím nabízí možnost uzavřít cestovní pojištění přes speciálně upravený web pro všechny mobilní telefony. Cestovní pojištění umožňují uzavřít také aplikace bank ČSOB a Era Smartbanking.
Aplikace: Výmoly, k dispozici od května 2012
Dostupnost: Android, iOS
Kdo si může stáhnout: Klient i neklient
Co například umí: Umožňuje uživatelům monitorovat výtluky na silnicích. Do systému jsou začleněni také správci silnic a krajské samosprávy, které mají k datům přístup a je jim dána možnost reagovat a vyjádřit se ke stavu konkrétního úseku a k jeho opravě.
Aplikace: ING Kalkulačky k dispozici od března 2012, ING Penze k dispozici od června 2012 pouze pro iOS
Dostupnost: Android, iOS
Kdo si může stáhnout: Klient i neklient
Co například umí: Kalkulačky nabízí výpočty ideálních pojistných částek. Podle zadaných údajů spočítají ideální výši pojistného na životním pojištění, kolik si lze penzijním připojištěním naspořit na důchod a osobám v zaměstnaneckém poměru pak spočítají i čistou mzdu, nemocenskou a mateřskou. ING Penze poskytuje souhrn informací o penzijní reformě, pilířích a obsahuje kalkulačku pro výpočet penze. Nyní je updatována.
Aplikace: Koop Asistent, představena v květnu 2012, nyní v přípravě druhá verze
Dostupnost: Android, iOS
Kdo si může stáhnout:Klient i neklient
Co například umí: Nabízí aktuální ifnormace z dopravního zpravodajství z dálnic ČR. Disponuje návodem na pomoc v krizových situacích. Pomoc v případě nehody či poruchy vozidla; přehled základních dopravních předpisů v Evropě; odesílání fotografií s GPS značkou; sjednání cestovního pojištění;
Jak ji klienti nejčastěji využívají: zhruba 50 % přístupů souvisí s hledáním kontaktů a poboček; vysokou návštěvnost pak mají stránky s mezinárodními silničními pravidly a pokyny, jak postupovat při nehodě.
Aplikace: Servis 24, představena v únoru 2012
Dostupnost: Android, iOS
Co například umí: Aplikace je prioritně určena pro bankovnictví, nicméně klient i neklient v ní může alespoň vyhledat kontakty na banku, případně polohu nejbližších poboček, kde bude následně obsloužen. Aktualizace koncem ledna 2013 přinese možnost spravovat spořicí účty.
Plánuje zavedení aplikace, nyní však nedokáže sdělit datum nasazení. Aplikaci oceňuje jako formu zlepšení komfortu klientů.
Aplikace: Uniqa, představena v říjnu 2012
Dostupnost: Android, verze pro iOS by měla být spuštěna v půli letošního roku
Co například umí: Hlášení škod s průvodcem nahlášení konkrétní události; sjednání pojištění; kontakty na pojišťovnu včetně vyhledání nejbližší pobočky, tísňová volání; Pojišťovna nyní připravuje rozšíření aplikace, mělo by dojít k propojení s partnerskou bankou a jejich aplikací. Zařazena by měla být možnost sjednání pojištění. Jak ji klienti využívají: Zatím nejčastěji hlásí škody na vozidle, pak se často uzavírá cestovní pojištění.
Plánuje zavedení aplikace, možná již v průběhu letošního roku.