Podle odhadů řady expertů na sponzoring bude objem peněz, které firmy vydají na prezentaci své značky prostřednictvím sportu růst i po loňském rekordním olympijském roce. Sponzoring ve formuli 1 ale takový boom zřejmě nečeká. Svět nablýskaných monopostů se poslední roky učí, jak šetřit, a vypořádat se tak s výpadkem peněz, na něž byl dosud zvyklý.
Zatímco ještě před pěti lety platili sponzoři rozpočty stájí ze tří čtvrtin, loni to bylo už jen 60 procent. Jedním z řešení jednoduché rovnice "co s tím" je to, že si jezdci a jejich zázemí, které by chtělo "svého" koně v kokpitu závodního stroje mít, tato místa platí penězi, které stáji přinesou.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.