Cílem analýzy, je přispět ke vzdělávání českých spotřebitelů, kteří při správě svých osobních financí dlouhodobě chybují, a zvýšit u nich zájem o sebevzdělávání v oblasti osobních financí. V rámci analýzy jsou zveřejněny nejlepší podílové fondy nabízené na českém trhu pro běžné spotřebitele za rok 2012.
Analýza má běžným spotřebitelům představit jednoduchou metodu, jak mohou srovnat jednotlivé fondy na trhu mezi sebou i napříč různými kategoriemi podle podkladových aktiv, do kterých fond investuje.
„Pro zachování objektivity je nutné fondy hodnotit na základě jejich minulých výsledků. Investor by se však neměl zapomínat dívat i dopředu. Fond by pro něho neměl představovat tajemnou skříňku na zbohatnutí, ale srozumitelný způsob zhodnocení peněz. Investovat by proto lidé měli jen do fondů, jejichž strategii rozumí, chápou, proč se očekává růst podkladových aktiv, a jsou srozuměni s jejich poplatky, rizikovostí a pravidly,“ říká Petr Kříž, vedoucí partner sektoru finančních služeb PwC Česká republika.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se