Naprostá harmonie by měla panovat mezi kávou jako kvalitní surovinou, přístrojem a v neposlední řadě také dobře vyškoleným personálem. Než společnost Nestlé Professional začala vyvíjet nové nápojové řešení, seznámila se s výsledky studie společnosti Aral. Ta v rámci průzkumu zkoumala jak nákupní zvyklosti spojené s kávou, tak samotné pití kávy. Z výsledku tohoto průzkumu je patrné, že ženy inklinují více k mléčným specialitám a oproti mužům, jsou také více ochotné vyzkoušet něco nového či dokonce netradičního. Společnost Nestlé Professional pak plynule navázala a provedla vlastní výzkum, který se mezi koncovými spotřebiteli zabýval poměrem pití černé kávy a mléčných specialit. Výzkum přinesl výsledky, které hovořily ve prospěch konzumace černé kávy. Tu popíjí 59% spotřebitelů, zatímco mléčné speciality pouhých 41%. Nestlé Professional si dalo za úkol zacílit právě na skupinu spotřebitelů, kteří nejrůznější kávové speciality vítají, a v tomto směru začala spolupráce se společností Monin, která dodává sirupy a pyré v nejrůznějších příchutích a barvách. Díky této spolupráci může Nestlé Professional svým zákazníkům nabídnout nejrůznější variace kávy, mezi které patří například netradiční okurkové latte a mnoho dalších mléčných specialit.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.