Jednou z příležitostí, kdy mají hoteliéři prostor pro změnu dosavadní strategie v oslovení stávající i nové potenciální klientely, je krize. Věřte nebo ne, ale právě ony špatné časy, kdy všichni spílají nad malou obsazeností a nízkou cenou, mohou být výzvou, pro nové začátky a konce přežitých, mnohdy již nefungujících, postupů. A proč? Protože pro záchranu vašeho živobytí-provozování hotelu, budete pod tlakem nepříznivých událostí, ochotni udělat téměř cokoliv. Budete svolní více riskovat a ve snaze odlišit se od konkurence se možná dokonce i více odvážete. Tipy ze zahraničních hotelů, jak jít tzv. proti proudu, přinášíme v následujících bodech:

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se