Jednou z příležitostí, kdy mají hoteliéři prostor pro změnu dosavadní strategie v oslovení stávající i nové potenciální klientely, je krize. Věřte nebo ne, ale právě ony špatné časy, kdy všichni spílají nad malou obsazeností a nízkou cenou, mohou být výzvou, pro nové začátky a konce přežitých, mnohdy již nefungujících, postupů. A proč? Protože pro záchranu vašeho živobytí-provozování hotelu, budete pod tlakem nepříznivých událostí, ochotni udělat téměř cokoliv. Budete svolní více riskovat a ve snaze odlišit se od konkurence se možná dokonce i více odvážete. Tipy ze zahraničních hotelů, jak jít tzv. proti proudu, přinášíme v následujících bodech:
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.