Mark Phibbs bude ve společnosti Adobe odpovědný Ann Lewnes, Chief Marketing Officer, a zaměří se na zvýšení povědomí trhu o řešeních pro měnící se podnikové prostředí - Adobe Creative Cloud a Adobe Marketing Cloud. Do Adobe nastoupil v roce 2003 jako ředitel marketingu pro asijsko-pacifický region. Po šesti letech v této funkci získal na starost řízení strategie Adobe Global Channel Marketing vedle vedení marketingu napříč APAC. V této pozici prokázal své vůdčí schopnosti a odborné znalosti při zajišťování multiregionálních marketingových programů vedoucích ke zvýšení povědomí o produktu a prodeji.
Před nástoupem do Adobe Phibbs, který je původem z Austrálie, zastával řadu vedoucích pozic u IBM a Microsoftu v Austrálii, Německu a Číně. Naposledy působil ve společnosti Microsoft jako Managing Director v Hong Kongu.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist