Mark Phibbs bude ve společnosti Adobe odpovědný Ann Lewnes, Chief Marketing Officer, a zaměří se na zvýšení povědomí trhu o řešeních pro měnící se podnikové prostředí - Adobe Creative Cloud a Adobe Marketing Cloud. Do Adobe nastoupil v roce 2003 jako ředitel marketingu pro asijsko-pacifický region. Po šesti letech v této funkci získal na starost řízení strategie Adobe Global Channel Marketing vedle vedení marketingu napříč APAC. V této pozici prokázal své vůdčí schopnosti a odborné znalosti při zajišťování multiregionálních marketingových programů vedoucích ke zvýšení povědomí o produktu a prodeji.

Před nástoupem do Adobe Phibbs, který je původem z Austrálie, zastával řadu vedoucích pozic u IBM a Microsoftu v Austrálii, Německu a Číně. Naposledy působil ve společnosti Microsoft jako Managing Director v Hong Kongu.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist