K hlavním úkolům Ondřeje Strnada (32) patří optimalizace nákupních procesů, revize stávajících obchodních smluv, realizace poptávkových a výběrových řízení, a to s důrazem na nalezení spolehlivých obchodních partnerů, snižování nákladů a zajištění požadované kvality dodávek.

Ondřej Strnad vystudoval Českou zemědělskou univerzitu, Fakultu Managementu a Ekonomie. V minulosti působil jako marketingový manažer ve společnosti Umax Czech, další uplatnění nalezl jako nákupčí v centrálním nákupu Pražských služeb. Před příchodem do ŠkoFINu 3 roky zastřešoval nákup ve farmaceutické společnosti  AstraZeneca, kde byl odpovědný za nákupní oddělení pro Českou a Slovenskou republiku. Reportoval lokálnímu finančnímu řediteli a podílel se na projektech nadnárodního procurement teamu.

Pan Strnad hovoří anglicky a německy.

Mezi jeho koníčky patří horská kola, lyžování, plavání, hudba, jazyky a gadgets. Svůj volný čas nejraděj tráví s rodinou a přáteli.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist