K hlavním úkolům Ondřeje Strnada (32) patří optimalizace nákupních procesů, revize stávajících obchodních smluv, realizace poptávkových a výběrových řízení, a to s důrazem na nalezení spolehlivých obchodních partnerů, snižování nákladů a zajištění požadované kvality dodávek.
Ondřej Strnad vystudoval Českou zemědělskou univerzitu, Fakultu Managementu a Ekonomie. V minulosti působil jako marketingový manažer ve společnosti Umax Czech, další uplatnění nalezl jako nákupčí v centrálním nákupu Pražských služeb. Před příchodem do ŠkoFINu 3 roky zastřešoval nákup ve farmaceutické společnosti AstraZeneca, kde byl odpovědný za nákupní oddělení pro Českou a Slovenskou republiku. Reportoval lokálnímu finančnímu řediteli a podílel se na projektech nadnárodního procurement teamu.
Pan Strnad hovoří anglicky a německy.
Mezi jeho koníčky patří horská kola, lyžování, plavání, hudba, jazyky a gadgets. Svůj volný čas nejraděj tráví s rodinou a přáteli.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist