K hlavním úkolům Ondřeje Strnada (32) patří optimalizace nákupních procesů, revize stávajících obchodních smluv, realizace poptávkových a výběrových řízení, a to s důrazem na nalezení spolehlivých obchodních partnerů, snižování nákladů a zajištění požadované kvality dodávek.
Ondřej Strnad vystudoval Českou zemědělskou univerzitu, Fakultu Managementu a Ekonomie. V minulosti působil jako marketingový manažer ve společnosti Umax Czech, další uplatnění nalezl jako nákupčí v centrálním nákupu Pražských služeb. Před příchodem do ŠkoFINu 3 roky zastřešoval nákup ve farmaceutické společnosti AstraZeneca, kde byl odpovědný za nákupní oddělení pro Českou a Slovenskou republiku. Reportoval lokálnímu finančnímu řediteli a podílel se na projektech nadnárodního procurement teamu.
Pan Strnad hovoří anglicky a německy.
Mezi jeho koníčky patří horská kola, lyžování, plavání, hudba, jazyky a gadgets. Svůj volný čas nejraděj tráví s rodinou a přáteli.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist