Jindřich Fremuth bude mít ve své pozici za úkol dále rozvíjet projekty zaměřené na stále se zdokonalující zákaznický servis a pomáhat tak ke zlepšení zkušenosti zákazníků z řad domácností a k posílení vedoucí pozice společnosti v oblasti prodeje.
Ve funkci nahrazuje Luise Martina, který nyní působí na pozici ředitele pro rezidentní segment Telefónica Kolumbia.
Jindřich Fremuth pracoval před svým nástupem do společnosti Telefónica několik let v oblasti marketingu a prodeje nejdříve jako ředitel v Euro RSCG 4D, poté jako konzultant ve společnosti McKinsey & Company. Po svém nástupu do společnosti Telefónica, před více než třemi lety, působil na pozici ředitele pro On-line kanály. Měl na starosti tvorbu a realizaci celofiremní on-line strategie, řízení on-line nástrojů a vytváření aplikací. V roce 2011 převzal navíc odpovědnost za strategii rezidentních distribučních kanálů, která hraje důležitou roli v rozvoji prodeje a péče o zákazníky.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist