"Technici jsou suchaři. Zajímají je jen vzorečky. Technické školy jsou hlavně pro kluky...," - takové předsudky převládají u mladé generace, pro kterou nejsou technicky zaměřené studijní obory dostatečně "cool", jejich studium je těžké, a tak si raději vybírají humanitně zaměřené školy. ČEZ proto realizuje komunikační kampaně, aby tyto a jiné předsudky vyvracel, zvýšil obecně popularitu technických oborů a zabezpečil dostatek technických odborníků pro pokrytí svých personálních potřeb v souvislosti s generační obměnou personálu ve všech oblastech.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se