Podle mnoha indicií čeká podniky další kolo restrukturalizace nákladů, přestože jsou již slyšet hlasy, že ekonomika se v letošním roce dotkne dna a příští rok nastartuje růst spojený s obnovením poptávky. Zdrojem úspor mají být nové obchodní modely na rozdíl od nedávné doby, kdy byly centrem pozornosti především režijní náklady. Kdo nemá nižší náklady na tisk, telefonování, levnější marketing či mzdové náklady než před vypuknutím finanční krize, patrně odbytové potíže vůbec nezaznamenal. Např. podle průzkumu společnosti Deloitte mezi finančními manažery, který byl publikován v závěru minulého roku, hlavní priority manažerů přitom zůstávají stejné - růst tržeb a snižování nákladů.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se