TIME MANAGEMENT, řízení času, soubor metod napomáhajících osobnímu plánování a účelnému využívání času; součást osobní efektivity. Metody řízení času vycházejí z toho, že efektivní zacházení s časem není samozřejmé a vyžaduje překonat některé nepříznivé zvyky. K hlavním zásadám efektivního zacházení s časem patří plánovat čas dopředu, stanovit si hlavní cíle a priority, přiřadit jim odpovídající časové zdroje a tyto priority trvale sledovat, bránit se zbytečnému vyrušování a přerušování činnosti, delegovat činnosti, které mohou lépe či účelněji vykonat ostatní, netrpět nerozhodností, mluvit a psát úsporně, neplýtvat časem v úsilí o absolutní dokonalost, využívat krátkých náhodně vzniklých časových úseků. apod.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se