TIME MANAGEMENT, řízení času, soubor metod napomáhajících osobnímu plánování a účelnému využívání času; součást osobní efektivity. Metody řízení času vycházejí z toho, že efektivní zacházení s časem není samozřejmé a vyžaduje překonat některé nepříznivé zvyky. K hlavním zásadám efektivního zacházení s časem patří plánovat čas dopředu, stanovit si hlavní cíle a priority, přiřadit jim odpovídající časové zdroje a tyto priority trvale sledovat, bránit se zbytečnému vyrušování a přerušování činnosti, delegovat činnosti, které mohou lépe či účelněji vykonat ostatní, netrpět nerozhodností, mluvit a psát úsporně, neplýtvat časem v úsilí o absolutní dokonalost, využívat krátkých náhodně vzniklých časových úseků. apod.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.



