Dashboardy (do češtiny kostrbatě překládané jako řídicí panely) pomáhají manažerům přistupovat k informacím klíčovým pro jejich práci a rozhodování. Dashboard seskupuje několik reportů i jiných objektů na jedinou obrazovku. Vystupuje tedy jako centrální bod, který nabízí informace na jediném místě a zobrazuje je přehlednou formou tak, aby i při letmém pohledu manažer zjistil, zda se něco odlišuje od normálu.

Dashboardy najdou uplatnění napříč všemi úrovněmi řízení organizace, od operativního řízení až k taktickému a strategickému řízení. Každý ze zaměstnanců také ale vyžaduje jiné informace. Ředitele marketingu bude zajímat výkonnost reklamních kampaní, produktového manažera bude zajímat prodejnost produktů a finančního ředitele třeba celkový zisk. Zobrazovaná data, jednotlivé objekty a jejich rozložení a vzhled tak musí vždy odpovídat potřebám konkrétního uživatele. Jak se ale k takovým pěkným výstupům ve firmě dopracovat?

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se