Od roku 2014 se rozšíří povinná elektronická komunikace s úřady. Komunikovat s finančním úřadem pouze elektronicky budou muset plátci DPH s obratem nad 6 milionů. U České správy sociálního zabezpečení se povinnost elektronické komunikace vztahuje na všechny podnikatele, tedy i na OSVČ.

ŠESTIMILIONOVÁ HRANICE

Plátci DPH, kteří překročí onu magickou hranici ročního šestimilionového obratu korun, budou muset od ledna veškerá podání pro finanční úřad činit elektronicky. Ať už se jedná o daňová přiznání, hlášení, přílohy k přiznání či o přihlášky k registraci a oznámení o změně registračních údajů. Tato povinnost podle zákona o DPH vzniká na další zdaňovací období a trvá nejméně po dobu 6 kalendářních měsíců.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se