LUCIE BARANOVÁ,

VEDOUCÍ ODBORU LIDSKÉ ZDROJE, OSTROJ

Vystudovala Nottingham Trent University, Postgraduate Diploma in Personnel Management, Je tedy absolventkou a členkou Chartered Institute of Personnel and Development. Řízení lidských zdrojů se věnuje po celou svou kariéru. V současné době již pátým rokem vede HR oddělení společnosti OSTROJ a.s. v Opavě Společnost reprezentovala při získání Ceny personalistů 2012 za nejlepší personální projekt.

KATEŘINA DECKNEROVÁ

VEDOUCÍ PERSONÁLNÍHO ODDĚLENÍ, FRAENKISCHE CZ

Po studiu a desetiletém pobytu v Německu a Španělsku zahájila domácí kariéru ve společnosti MANN+HUMMEL. Tři roky získávala zkušenosti jako koordinátorka projektů, od r. 2006 vedla personální oddělení a mzdovou účtárnu. Významně se podílela na vzniku centra sdílených služeb s nynějšími 150 zaměstnanci. V krizovém roce 2009 uplatnila mezi prvními v ČR konta pracovní doby. Doplnila si vzdělání na Open University a v roce 2010 se stala Ředitelkou lidských zdrojů pro Evropu. Poté začala pracovat ve firmě FRAENKISCHE, kde zavedla mzdovou účtárnu, český docházkový systém a zaměstnaneckou cafeterii.

DÁDA DOWNEROVÁ

HEAD OF HR IT SERVICES PRAGUE, DHL INFORMATION SERVICES (EUROPE)

Vystudovala na PF UK v Praze, speciální pedagogiku. V roce 1998 začala pracovat pro skupinu Deutsche Post DHL, kde prošla nejrůznějšími pozicemi. V roce 2002 převzala zodpovědnost za HR v rámci celé ČR. V roce 2004 přijala výzvu skupiny Deutsche Post DHL podílet se na vybudování globálního datového centra na "zelené louce", ze kterého budou řízeny IT operace pro všech cca 220 zemí. Od roku 2010 rozšířila svou roli na globální úroveň a k řízení HR v pražském datovém centru přidala pozici Global HR Business Partner pro oblast Production Services s 1800 zaměstnanci, kteří kromě Prahy pracují ve 22 zemích Evropy a v Malajsii.

JANA HAVLÍČKOVÁ

PERSONÁLNÍ ŘEDITELKA, PRECIOSA

Absolvovala Pedagogickou fakultu Univerzity Karlovy v Praze. Po studiu pracovala ve společnosti Nokia Czech Republic, s.r.o, dále jako konzultantka v Institutu průmyslového inženýrství Liberec, kde zodpovídala za implementaci vybraných metod průmyslového inženýrství ve výrobních podnicích, ale i v administrativní sféře. Nyní pracuje ve společnosti Preciosa, a.s., kde působí od roku 2006, o dva roky později byla jmenována do funkce personální ředitelky. Zodpovídá za řízení lidských zdrojů ve společnosti Preciosa, a.s., ale i dalších dceřiných společností, včetně činností, které se konají pod záštitou Nadace Preciosa. Je členem správní rady Nadace Preciosa. Od roku 2012 je členkou představenstva společnosti People management Forum (dříve ČSRLZ).

IVAN FENINEC

VÝKONNÝ ŘEDITEL ÚSEKU ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ, ČESKÁ POŠTA

Je nominován za změny, které úspěšně realizoval v personalistice České pošty, s.p. Dosavadní systém regionálních personálních pracovišť transformoval do obchodního modelu HR, opírajícího se o centralizovanou personální administrativu, expertní centra a HR business partnering. Zavedením nového systému odměňování a hodnocení zaměstnanců, HR controllingu a cíleným budováním employer brandu v rámci náboru zaměstnanců dokázal přispět k plnění strategických cílů České pošty a výrazně tak posílit roli HR v rámci tohoto podniku. Jako vedoucí týmu kolektivního vyjednávání přispívá k udržení sociálního smíru největšího českého zaměstnavatele.

Opírá se o praxi a zkušenosti získané v Jaderné elektrárně Temelín a akciové společnosti ČEZ.

Na České poště pracuje v pozici výkonného ředitele úseku řízení lidských zdrojů od roku 2008.

STANISLAV HÁŠA

HR ŘEDITEL, ČESKÁ POJIŠŤOVNA

Vystudoval VŠE v Praze a jednooborovou psychologii na FF UK, kde získal i doktorát z manažerské psychologie. Profesionálem v oblasti řízení lidí je více než 15 let. Začínal jako lektor na VŠE, paralelně se věnoval psychoterapii, působil jako lektor, trenér a poradce v oblasti HR. Pět let pracoval ve společnosti Deloitte, kde vedl poradenskou skupinu v oblasti lidského kapitálu. Přes projekty v oblasti fúzí a akvizic se dostal zpět do interního HR a dnes je již více než 3 roky personálním ředitelem České pojišťovny, a.s. Jeho největší výzvou v ČP je pracovat s manažery na vnášení "člověčenství" do jejich každodenní práce, společně přemýšlet, jak vybudovat firmu, jejíž zaměstnanci nehledají výmluvy a ke každému problému se postaví čelem, protože vědí, že pokud to neudělají sami, neudělá to nikdo.

PAVEL HLAVÁČ

VEDOUCÍ PLÁNOVÁNÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ, ŠKODA AUTO

Blízký vztah k automobilům se projevil již získáním výučního listu v oboru Automechanika a studiem na Střední průmyslové škole v Mladé Boleslavi v oboru Provoz automobilové dopravy, vzdělání zakončil na VŠE v Praze na fakultě Ekonomiky průmyslu. Již v průběhu studia na VŠE pobíral stipendium od automobilky v Mladé Boleslavi, což určilo jeho další profesní kariéru. Do roku 1988 působil na různých pozicích v oblastech controllingu a odbytu. Od roku 1988 působil na vedoucích pozicích a od roku 1996 se stal manažerem v oblasti personalistiky. V roce 2005 byl jmenován do TOP Managementu ve ŠKODA AUTO a.s. V současné době zastává funkci vedoucího útvaru Plánování lidských zdrojů. K hlavním aktivitám patří i jednání se sociálním partnerem.

EVA TMEJOVÁ

ŘEDITELKA PRO LIDSKÉ ZDROJE, DALKIA

Vystudovala sociologii a andragogiku se zaměřením na personální management na Univerzitě Palackého v Olomouci. Personalistice se věnuje celý život, pracovala v podstatě ve všech profesích v rámci řízení lidských zdrojů.

Od roku 2002 je personální ředitelka ve Skupině Dalkia v České republice, která má v současné době 2 300 zaměstnanců. Od roku 2008 je Dalkia Česká republika nositelem standardu Investor in People, jako jediná firma v České republice v oblasti těžkého průmyslu a energetiky. V roce 2013 Dalkia obhajuje tento prestižní titul a v rámci recertifikačního auditu usiluje o získání zlaté medaile.

FRANTIŠEK PLACHÝ

OPERATIONS DIRECTOR EUROPE, NOVEM CAR INTERIOR DESIGN

Vystudoval ČVUT, Fakultu strojního inženýrství, obor letadlová technika. Před příchodem do Novem Car Interior Design působil v řadě společností, nejprve v technických, později manažerských pozicích, přičemž jednou z klíčových zkušeností v mezinárodním prostředí byla práce v Německu u koncernu Zeppelin Metallwerke GmbH po dobu téměř dvou let. Do české pobočky Novem Car Interior Design nastoupil v roce 2001 s cílem vybudovat závod na zelené louce. Při budování firmy přímo řídil HR oddělení, podílel se na formování firemní kultury, tvorbě systému odměňování a motivačních programů pro zaměstnance.

Od května 2013 postoupil na pozici Operations Director Europe.

BRANISLAV HUNČÍK

CHIEF HR OFFICER, SKUPINA PENTA

Od roku 2011 působí v současné pozici na úrovni člena představenstva skupiny Penta, kde má mimo HR na starosti i back office management a nastavování procesů řízení výkonnosti v portfoliových společnostech. Hlavními prioritami jsou výběr a hodnocení vrcholového vedení ve firmách skupiny, organizační rozvoj a efektivnost řízení lidských zdrojů. Aktuálně zavádí soutěžní program pro studenty se zájmem a schopnostmi pracovat v private equity a realitním developmentu.

Před Pentou pracoval ve společnosti PricewaterhouseCoopers jako ředitel poradenství pro lidské zdroje CZ/SK, kde byl od roku 2003 regionálním koordinátorem projektů zaměřených na měření návratnostiinvestic do lidského kapitálu. Je akreditovaný společností PwC Saratoga na nastavování efektivity personálních oddělení. Působil jako člen poroty v rámci projektu Joblife, identifikující mladé talenty, nebo v porotě HR OSCAR, která hodnotila nejlepší HR projekty.

 

HRM konferenci pořádá časopis HRM vydavatelství Economia ve spolupráci s Blue Events. Každoročně se na ní uděluje titul Osobnost HR. Toto ocenění již získali např. Libor Sehnal, personální ředitel AGC Flat Glass Czech, Vladimíra Michnová, HR ředitelka Linet, Barbora Schelová, personální ředitelka Robert Bosch (více na www.hrevent.cz).