"Chtěli jsme zaměstnancům dát k dispozici další kanál, skrz který budou moci s větší důvěrou své stížnosti nebo podněty podávat. Naším záměrem bylo, aby to byl pokud možno kanál neutrální a důvěryhodný. Tak se zrodil ombudsman," říká v rozhovoru Petr Sodomka, manažer sekce Vztahy se zaměstnanci. Po několika letech zkušeností změnili v TPCA systém fungování a volby ombudsmana. "Hlavní slovo dostali v jeho volbě zaměstnanci," dodává Monika Charvátová z oddělení lidských zdrojů, specialistka v sekci Vztahy se zaměstnanci, která byla jednou z prvních ombudsmanek v TPCA a nyní se o ombudsmany stará.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se