Na zářijové konferenci CFO Congress se finanční ředitelka společnosti ČEPRO Helena Hostková bude mimo jiné zajímat o zkušenosti svých kolegů s marketingem. Obchod a marketing na jedné straně a finance na druhé jsou úplně odlišné světy a každý nápad, jak propojit jejich spolupráci, by byl velmi přínosný. "V mnoha firmách, zejména v obchodních společnostech, jsou výdaje na marketing významnou nákladovou položkou a ne vždy je jednoduché zajistit návratnost těchto výdajů. Myslím si, že by bylo velmi zajímavé podívat se na to, jak se jednotlivé společnosti s tímto úkolem perou," uzavírá Helena Hostková.

Zbývá vám ještě 50 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se