Jestliže si klient nedokáže poradit se základními otázkami osobních financí, je přece pro finančního poradce snadné mu prodat jakýkoliv produkt, co se mu zlíbí. A pokud mohou poradci ve velkém prodávat produkty s vysokou marží (čti provizí), je logické, že se jich na trhu uživí víc, než je běžné na moderním trhu. Češi mají rádi, když jsou v něčem nejlepší na světě. To, že mají nejvíc finančních poradců na metr čtvereční, ale asi nepatří mezi ty důležité tituly.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se