Jednou z nejstarších nesnází, kterým čelí finanční a obchodní ředitelé ve firmách, je skutečnost, že firemní data, která má k dispozici jeden člověk ve svém systému, nemusejí být přístupná všem ostatním zainteresovaným pracovníkům (obchodníci, markeťáci, účetní atd.). V důsledku toho pak třeba obchodníci nevidí realizaci ve výrobě, marketing nemá přehled o vyfakturovaných objednávkách, výroba nedostala pokyn vyrábět nebo nezná prioritu zakázek, práce zbytečně stojí a snadno bychom našli mnoho podobných příkladů.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se