Profese prodávání zaznamenala ve své historii postupný vývoj, během kterého je možné vyznačit několik důležitých průlomů, obratů v přístupu prodejce k zákazníkovi. V 70. letech přišla revoluce v prodeji, která představila mnohem sofistikovanější modely prodeje komplexních produktů a služeb a přinesla podstatné navýšení v prodejní produktivitě. Za posledních dvacet až třicet let přibylo několik vylepšení, jako např. metody SPIN nebo SPEND, customer development management a další. Technologie začala též hrát důležitou roli, prodej na internetu přinesl též další změny. V podstatě ale žádná z těchto doladění nemůže být pokládána za podstatný nový zásadní průlom v prodeji. Ti prodejci, kteří zvládli principy konzultativního přístupu, se stali mistry ve své profesi.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist