Petr Danielovský (34) bude mít na pozici Channel Sales Specialist na starosti rozvoj partnerského kanálu, nepřímý prodej a akvizici nových obchodních partnerů.

Petr Danielovský spojil svou kariéru s obchodem a prodejem již v roce 1998, kdy po ukončení studia začínal jako prodejce spotřební elektroniky. Postupně se vypracoval na obchodního manažera ve společnosti Antalis, kde měl na starosti budování a řízení prodejního týmu a péči o VIP zákazníky. Pod dvouletém působení na pozici regionálního manažera ve společnosti Losan Internet přestoupil Danielovský do společnosti Telefónica Czech Republic, kde pracoval jako regionální obchodní manažer až do svého nástupu do ESETu. U telefonního operátora zodpovídal za B2B a rezidentní segment, produkty a implementaci obchodní strategie.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist