Mnoho poradců se často žene za získáváním nových klientů. Kromě přirozené snahy, většinou také z důvodu špatně nastaveného systému práce své alma mater, neschopnosti komunikovat prospěšnost spolupráce z důvodu neuvědomění si opravdové síly kvalitní dlouhodobé spolupráce s klientem. U nových poradců se to dá ještě pochopit, protože než o někoho budou moci pečovat, musí klienty nejdříve oslovit a přijmout. Horší je, že tutéž chybu často dělají i poradci, kteří jsou už v praxi roky. V konečném důsledku nedostatečná péče o klienta může vést až k jeho nevratné ztrátě. Což je na vysoce konkurenčním trhu poměrně častý jev. A to jen proto, že poradce se svými klienty není v dostatečném kontaktu a neposkytuje alespoň elementární servis.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se