Bohdan Fedor má za sebou zkušenosti v oblasti médií, marketingu a prodeje. Marketing zná ze všech stran, z klientské, agenturní i mediální.
Do banky Zuno nastoupil již v roce 2011. Z pozice online marketingového experta se vypracoval do funkce manažera prodeje. Před příchodem do ZUNO působil šest let v mediálním a marketingovém prostředí, pracoval například ve Slovenském národním divadle nebo v TV JOJ.
Bohdan Fedor vystudoval hudební produkci na VŠMU, čemuž se stále okrajově věnuje ve svém volném čase. Relaxuje při sportu a zajímá se o startupové projekty.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist