Jaký má CRM přínos pro finanční manažery?
Například sestavování rozpočtu na další období se neobejde bez plánu tržeb. Ten může být výstupem informačního systému typu CRM. Pokud je navíc modul plánování rovnou jedním z modulů systému, pak je sestavování rozpočtu mnohem snazší. Rovněž je snazší i průběžný přehled o jeho následném plnění. Tyto informace jsou dostupné v CRM okamžitě a kdykoliv a jsou vždy aktuální. Je možné si v systému i definovat hlášení významných odchylek od plánu nebo si třeba nechat posílat důležité reporty pravidelně e-mailem. CRM systém je totiž často integrován s dalšími firemními systémy, takže některé informace typické pro jiné systémy lze pak získávat i z tohoto zdroje - například průměrná splatnost faktur, neuhrazené faktury po splatnosti apod. Jsou i CRM systémy, které faktury vytvářejí a do účetního systému je jen elektronicky posílají pomocí datového rozhraní. Z některých rozšířených CRM systémů lze pak kromě obchodních dat vyčíst i informace o efektivitě realizovaných projektů, o odpracovaných hodinách jednotlivých pracovníků apod.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist