Citlivou oblastí finančního poradenství a zprostředkování je shánění klientů. Jen minimum jich samo od sebe přijde do kanceláře, zavolají či pošlou e-mail s přáním po schůzce. V některých případech je musí poradce doslova nahánět, aby se s nimi mohl setkat a představit sebe, své služby, společnost, pro kterou pracuje, a přínosy, jež z případné spolupráce mohou vzejít.

Rozeberme si nyní několik možností, kde může poradce sehnat doporučení a reference na další potenciální klienty. Část informací pochází z důvěrných rozhovorů poradců a poradkyň, kteří si nepřáli být jmenováni.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se