Adventní čas má přinášet jakési zklidnění a rozjímání. Krom vánočního shonu se ale řada menších poradenských firem potýká s případnými změnami v podmínkách své činnosti a řeší eventuální problémy. Můžete si o tom přečíst v rozhovoru s Jiřím Šindelářem z USF. Někteří se asi více než dříve začali zajímat o pojištění rizik vyplývajících z poradenské činnosti, za kterou ponesou mnohem větší odpovědnost. Nové podmínky pojišťoven jsou doposud obchodním tajemstvím, přiblížíme vám je tudíž v příštím vydání. Velkým tématem, které tentokrát jsme se tentokrát zaměřili, jsou call centra. Vyplatí se je outsourcovat, nebo si spíše najmout vlastní lidi a ty vyučit? A není ve výsledku efektivnější obvolávat si své klienty sám? Jak správně komunikovat po telefonu, pomůže rozklíčovat Mirka Čejková.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.