Stanislav Perkner bude ve své pozici zodpovědný za tvorbu a implementaci marketingové strategie skupiny a koordinaci marketingově-komunikačních aktivit jednotlivých značek v České republice i na Slovensku. Do Auto Palace Group přichází z Odboru marketingu a komunikace Českých drah, kde působil jako ředitel. V minulosti také pracoval ve společnosti AXA, kde zastával různé marketingové pozice.

Stanislav Perkner je absolventem Univerzity Karlovy.

 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist