Ondřej Vácha přichází ze společnosti Crazy Tomato, která se zabývá mobilním marketingem a vývojem aplikací. Jako ředitel marketingu měl na starosti kompletní komunikaci a propagaci společnosti, plus marketingové aktivity podporující nábor nových klientů. Zkušenosti z PR a marketingu také získával ve vydavatelstvích Mladá fronta nebo MAFRA, kde působil jako marketing a media manažer. Vácha má zkušenosti jak z oblasti B2B tak i B2C, napříč celým marketingem a PR.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist