Ondřej Vácha přichází ze společnosti Crazy Tomato, která se zabývá mobilním marketingem a vývojem aplikací. Jako ředitel marketingu měl na starosti kompletní komunikaci a propagaci společnosti, plus marketingové aktivity podporující nábor nových klientů. Zkušenosti z PR a marketingu také získával ve vydavatelstvích Mladá fronta nebo MAFRA, kde působil jako marketing a media manažer. Vácha má zkušenosti jak z oblasti B2B tak i B2C, napříč celým marketingem a PR.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist