Ondřej Vácha přichází ze společnosti Crazy Tomato, která se zabývá mobilním marketingem a vývojem aplikací. Jako ředitel marketingu měl na starosti kompletní komunikaci a propagaci společnosti, plus marketingové aktivity podporující nábor nových klientů. Zkušenosti z PR a marketingu také získával ve vydavatelstvích Mladá fronta nebo MAFRA, kde působil jako marketing a media manažer. Vácha má zkušenosti jak z oblasti B2B tak i B2C, napříč celým marketingem a PR.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist