Vladimír Rejlek bude mít za úkol upevnit a posílit pozici Wundermanu jakožto významné online agentury na trhu. Současně bude usilovat o hlubší technologická a obchodní partnerství. Vladimír Rejlek má na starosti kvalitu a efektivitu projektů v oblastech on-line marketingu, sociálních sítí, mobilního marketingu, digitálního PR, webových stránek a dalších on-line médií. Rejlek se v oboru pohybuje 10 let a platí za předního českého odborníka na trendy digitální komunikace. Jakožto předseda Digitálních Agentur se dlouhodobě snaží rozvíjet, profesionalizovat a vzdělávat trh v oblasti digitálního marketingu. Profesně začínal v agentuře Advertures, poté pracoval pro Vodafone a před 6 lety založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe.

 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist