Vedení společnosti Toyota Motor Czech spol. s r.o. oznámilo významné změny ve své organizační struktuře v oblasti značky Lexus, External Affairs a Public Relations. Nově zveřejněná změna organizační struktury vychází z plánované reorganizace obchodních aktivit společnosti Toyota Motor Europe ve střední Evropě s cílem zefektivnit všechny současné procesy fungování společnosti a zároveň posílit podporu prodeje v jednotlivých zemích.
Martin Peleška, ředitel prodeje a marketingu společnosti Toyota Motor Czech spol. s r.o., pro značku Toyota, přibírá ke své dosavadní činnosti rovněž zodpovědnost za všechny obchodní aktivity značky Lexus v České a Slovenské republice. Současně bude zodpovědný za oblast External Affairs.
Tomáš Vaněk, PR manažer značky Toyota přebírá nově zodpovědnost za veškerou komunikaci značky Lexus ve vztahu k mediím a bude tak odpovědný za kompletní produktovou a korporátní komunikaci společnosti Toyota Motor Czech spol. s r. o..
Martin Peleška
Tomáš Vaněk
Dosavadní ředitel pro značku Lexus a oblast External Affairs Tomáš Velek a také PR specialista pro značku Lexus David Valenta ukončili své pracovní působení ve společnosti Toyota Motor Czech ke dni 31. 5. 2014.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist