Marian Mráz (45) bude mít za prioritu posílení obchodu v oblasti osobních a užitkových vozidel, a to především pro fyzické osoby a malé a střední firmy. Soustředit se bude na podporu spotřebitelských úvěrů a operativního leasingu, které získávají ve financování aut stále větší oblibu.

Marian Mráz v letech 2011 až 2014 výrazně přispěl k přebudování dealerské sítě Nissan v České republice a na Slovensku, za které byl zodpovědný jako Network manager v rámci regionu střední a východní Evropy. Dlouhá léta předtím působil na různých pozicích v českém zastoupení Toyoty, včetně postu obchodního ředitele.

Marian Mráz vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze. Během práce pro automobilky absolvoval řadu rozvojových programů včetně zahraničních programů v Japonsku a ve Švýcarsku.

Ve volném čase se věnuje sportu (horské kolo a golf), rodině a fotografii. Dříve hrál na vrcholové úrovni basketbal.

 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist