Novým marketingovým ředitelem Dell pro Česko a Slovensko se stal Stanislav Hájek. Ten střídá Milana Ponerta, který v rámci společnosti povýšil na pozici Channel Sales Tools manažer pro oblast EMEA (Evropa, Blízký a Střední východ, Afrika).

Milan PonertMilan Ponert, Channel Sales Tools manažer společnosti Dell pro oblast EMEA. bude ve funkci Channel Sales Tools manažera zodpovědný za management, vývoj a adaptaci nástrojů pro Dell channel partnery ve všech regionech a zemích EMEA. 

Milan Ponert dříve působil ve společnosti Expert & Partner Engineering jako konzultant týmu hardwarových projektů. Do Dellu, kde začal pracovat jako konzultant pro klíčové zákazníky, přišel v roce 2000. Díky znalostem podnikového IT a zkušenostem s firemními zákazníky se brzy vypracoval na pozici Enterprise Product Manager. Funkci marketingového ředitele zastával od roku 2008.

 

Stanislav Hájek Stanislav Hájek, ředitel marketingu společnosti Dell pro Česko a Slovensko.ve firmě pracuje od roku 2006, kdy nastoupil jako produktový manažer. Jmenováním do funkce marketingového ředitele pro český a slovenský trh rozšiřuje svou dosavadní funkci Channel Marketing manažer o aktivity pro koncové zákazníky.

Vvystudoval Českou zemědělskou univerzitu v Praze a v roce 2001 začal pracovat v Konsigna Solution jako projektový manažer.

Před nástupem do společnosti Dell v květnu 2006 zastával 3 roky pozici produktového manažera ve Fujitsu Siemens Computers.

Předchozí zprávy ze společnosti Dell:

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist