Novým marketingovým ředitelem Dell pro Česko a Slovensko se stal Stanislav Hájek. Ten střídá Milana Ponerta, který v rámci společnosti povýšil na pozici Channel Sales Tools manažer pro oblast EMEA (Evropa, Blízký a Střední východ, Afrika).
Milan Ponert bude ve funkci Channel Sales Tools manažera zodpovědný za management, vývoj a adaptaci nástrojů pro Dell channel partnery ve všech regionech a zemích EMEA.
Milan Ponert dříve působil ve společnosti Expert & Partner Engineering jako konzultant týmu hardwarových projektů. Do Dellu, kde začal pracovat jako konzultant pro klíčové zákazníky, přišel v roce 2000. Díky znalostem podnikového IT a zkušenostem s firemními zákazníky se brzy vypracoval na pozici Enterprise Product Manager. Funkci marketingového ředitele zastával od roku 2008.
Stanislav Hájek ve firmě pracuje od roku 2006, kdy nastoupil jako produktový manažer. Jmenováním do funkce marketingového ředitele pro český a slovenský trh rozšiřuje svou dosavadní funkci Channel Marketing manažer o aktivity pro koncové zákazníky.
Vvystudoval Českou zemědělskou univerzitu v Praze a v roce 2001 začal pracovat v Konsigna Solution jako projektový manažer.
Před nástupem do společnosti Dell v květnu 2006 zastával 3 roky pozici produktového manažera ve Fujitsu Siemens Computers.
Předchozí zprávy ze společnosti Dell:
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist